California Livin’

Heyyyy

Finally back home after a crazy week of travel for work. I was sent to beautiful Ontario, California. Even though there’s a lot of factories and warehouses in the area,the weather there is gorgeous. Of course, our company gave us celebrity treatment lol Stretch hummer limo plus paid breakfast, lunch and dinner-Definitely can’t complain about free stuff! The only sucky part was the hotel -_- Unfortunately, because of the area we were in, there wasn’t much to choose from for hotels. We stayed at the Aloft Hotel which is suppose to be a franchise of the W hotel. The W hotel is a super amazing place but the Aloft was far from that. Even though there was a bar in the lobby and a pool, my freakin toilet didn’t flush! No Bueno!! I highly do not recommend lol I wish I got a chance to sight see more but everything was kinda planned out for us. OMG ANNNDDD I tried Oysters for the first time! Thought I was gonna throw it back up no lie lol but after I got the slimy thing down, it was pretty flavorful when they doctored it up for me! Look at me gettin all cultured HAHA! Definitely wanna visit again!
Check out some candids from traveling to stylings for that week 🙂

Eye in the Sky

20120728-220554.jpg

Aloft Hotel (top) or the W Hotel(bottom)? You be the judge… 0_0 lol

20120728-220637.jpg

Training Day Número Uno

20120728-220740.jpg

Training Day Número Dos

20120728-220839.jpg

Oyster Experience aka Pure Comedy

20120728-224712.jpg

Safe Travels

20120728-220920.jpg

Cee you soon <;3

banner

LinkShare_468x60v2

Advertisements

One thought on “California Livin’

  1. Pingback: Happy Anniversary Ceethrufashion.com! | CeeThruFashion

Join the Conversation!

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s